۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۲۹

ساسان رضوی در گفتگو با مهر:

از آبروی ورزش تیر و کمان همدان دفاع خواهم کرد

از آبروی ورزش تیر و کمان همدان دفاع خواهم کرد

همدان - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تیر و کمان همدان گفت: در دومین مرحله مسابقات جام جهانی در کشور ترکیه تمام سعی و تلاش خود را برای کسب بهترین مقام به کار می گیرم و از آبروی ورزش تیر و کمان ایران و همدان دفاع خواهم کرد.

ساسان رضوی مشعوف در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دعوت خود به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جام جهانی ترکیه، گفت: برای رسیدن به چنین جایگاهی روزانه بیش از هشت ساعت زیر نظر استاد سلیم اف عرق ریخته و تمرین کرده ام تا بتوانم برای ورزش استان همدان افتخار کسب کرده باشم.

وی افزود: با تلاش اداره کل ورزش و جوانان در امر تامین زیرساخت ها برای رشته تیراندازی با کمان شاهد رشد و پیشرفت بسیار بالای این رشته در استان همدان هستیم.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان همدان درباره استعدادیابی در این رشته گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تعطیلات و پایان فصل مدارس کلاس ها و مدارس تیراندازی با کمان همدان فعالیت خود را آغاز کرده و از تمام مستعدان در این رشته از سنین نونهال و نوجوان ثبت نام به عمل می آورد.

وی ادامه داد: همدان با پیشرفت های خود توانسته در بین استان های کشور خود را بین پنج استان برتر کشور برساند همچنین در ارزشیابی اداره کل ورزش و جوانان نیز چندین پله جایگاه خود را نسبت به سال های گذشته افزایش داده ایم.

رضوی مشعوف با بیان اینکه بیش از 70 نفر از آقایان و بانوان در این رشته در همدان فعالیت دارند، گفت: در سال 92 در امر رشد ورزشکاران سازمان یافته و بیمه ورزشی برنامه گسترده داریم تا تعداد ورزشکاران خود را افزایش دهیم.

وی گفت: این رشته به علت تخصصی بودن و کمی هزینه بر بودن تیر و کمان مورد استقبال کم قرار گرفته اما تمام تلاش ما این است تا در سال جاری با فرهنگ سازی و شناخت این ورزش مهیج که توصیه شده پیامبر اسلام(ص) است را گسترش دهیم.

کد خبر 2073420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha